Philips 50PFL7956H Review
Na deze tv een week aan de muur te hebben hangen schrijf ik deze review.
Alle fabrikanten zouden een 21:9 moeten ontwerpen als nieuwe standaard.
Mooier film kijken als op 21:9 is er niet.
Verder heeft Philips een goede oplossing gevonden om 16:9 om te zetten naar 21:9 geen last van beeldvervorming.
Sinds lange tijd heb ik mijn audio via een Yamaha 7.1 versterker lopen dus over het geluid kan ik geen beoordelingen doen.
Ambilight bevalt me goed het geeft rust aan je ogen en je hoeft eigenlijk geen kamerlamp meer aan te hebben.
Verder heb ik 3d gekeken en mijn keuze is ook op deze tv gevallen ivm gepolariseerde brillen.
Het resultaat is naar mijn verwachting en ik heb geen last van ghosting.
Een top TV
Pluspunten
21:9 Geen plastiek maar metaal. Voldoende aansluitingen
Minpunten
Gadgets, maar gadgets voeg ik extern toe daar heb ik de TV niet voor nodig
Eindoordeel
Alle fabrikanten zouden een 21:9 moeten ontwerpen als nieuwe standaard.
Mooier film kijken als op 21:9 is er niet.
Verder heeft Philips een goede oplossing gevonden om 16:9 om te zetten naar 21:9 geen last van beeldvervorming.
Sinds lange tijd heb ik mijn audio via een Yamaha 7.1 versterker lopen dus over het geluid kan ik geen beoordelingen doen.
Ambilight bevalt me goed het geeft rust aan je ogen en je hoeft eigenlijk geen kamerlamp meer aan te hebben.
Verder heb ik 3d gekeken en mijn keuze is ook op deze tv gevallen ivm gepolariseerde brillen.
Het resultaat is naar mijn verwachting en ik heb geen last van ghosting.
Een top TV
Reacties (2)
Het enige waar ik last van heb is dat de ondertiteling te laag staat.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/75786/untitled.jpg?f=community)