Philips 50PFL7956H - Reviews

Specificaties 50" • Full HD • 3D LCD • 1 tuner • 200Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 50PFL7956H Review

mlsmarinus 5 november 2012, 502 views

Philips 50PFL7956H

Pluspunten

• 21:9
  • Geen plastiek maar metaal.
  • Voldoende aansluitingen

Minpunten

• Gadgets, maar gadgets voeg ik extern toe daar heb ik de TV niet voor nodig

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Na deze tv een week aan de muur te hebben hangen schrijf ik deze review.
Alle fabrikanten zouden een 21:9 moeten ontwerpen als nieuwe standaard.
Mooier film kijken als op 21:9 is er niet.
Verder heeft Philips een goede oplossing gevonden om 16:9 om te zetten naar 21:9 geen last van beeldvervorming.
Sinds lange tijd heb ik mijn audio via een Yamaha 7.1 versterker lopen dus over het geluid kan ik geen beoordelingen doen.
Ambilight bevalt me goed het geeft rust aan je ogen en je hoeft eigenlijk geen kamerlamp meer aan te hebben.
Verder heb ik 3d gekeken en mijn keuze is ook op deze tv gevallen ivm gepolariseerde brillen.
Het resultaat is naar mijn verwachting en ik heb geen last van ghosting.

Een top TV

Heb jij ook een Philips 50PFL7956H?

Heb jij geen problemen met de resolutie als je je Boxee op deze tv aansluit? Heb zelf een HTPC aangesloten en houdt dus zwarte balken aan de zijkant omdat de input maximaal 1920x1080 is termijn de resolutie van de tv hoger is.
Daar heb ik geen last van want volgens mij is de beeldverhouding in te stellen op de tv.
Het enige waar ik last van heb is dat de ondertiteling te laag staat.