Asus Transformer Pad 300T 3G + Dock 32GB Blauw Review

blackbarry75Newbie 4 november 2012, laatste update op 5 november 2012, 297 views

Asus Transformer Pad 300T 3G + Dock 32GB Blauw

Pluspunten

• Je hebt alle gemakken van tablet en een kleine laptop. En als e-reader doet ie het goed het leest heerlijk rustig vooral de dim-functie is erg fijn als je s'nachts leest en degene naast je niet wakker wil maken door het aandoen van een lampje.

Minpunten

• Het grootste nadeel vind ik de touchpad deze is veel te gevoelig als oplossing heb ik er een "sticker" over heen geplakt en dat helpt prima alleen jammer dat het nodig is.
  • Een ander nadeel is dat tijdens de laatste software update het automatisch scherm draaien is aan gepast nu kent deze als je dit uitzet nog maar 1 stand (horizontaal) en voor de update kon je nog kiezen tussen horizontaal of verticaal, erg jammer.

Ik was een tijd opzoek naar een tablet die ook goed functioneert op het moment dat er geen wifi tot mijn beschikking is en deze tablet voldoet helemaal aan dit profiel. Daarnaast werkt de tablet als tablet ook er prettig. De helderheid van de kleuren en de scherpte van het beeld is ook erg fijn bij het bekijken van online tv. Al met al zeer tevreden over mijn aankoop.

Heb jij ook een Asus Transformer Pad 300T 3G + Dock 32GB Blauw?

Reviews door de redactie