Powercolor HD7950 3GB GDDR5 PCS+ Review

sebastiaan1984 3 november 2012, 359 views

Powercolor HD7950 3GB GDDR5 PCS+

Pluspunten

• mooie kaart om te zien
  • Goede stille koeler
  • 2 biosen aanwezig

Minpunten

• geheugenchips en vrm's niet gekoeld
  • niet voorzien van 2x8pins voeding aansluiting

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Ik heb deze kaart toevallig gekocht omdat die met een zeer mooie prijs bij afuture lag. Ik ga hem nog wel onder water zetten met een ek waterblock

De kaart is zeer mooi afgewerkt en zit goed in elkaar, echter viel het mij gelijk op dat de koeler de geheugenchips en vrm's niet koelt. Iets wat voor mij niet uitmaakt omdat er nog een waterblock op gaat. Ik kan wel begrijpen dat dit de overclockbaarheid met de stock koeler belemmerd.

Heb jij ook een Powercolor HD7950 3GB GDDR5 PCS+?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.