Logitech X-230 Review

Wiebah4 5 maart 2008, laatste update op 10 maart 2008, 848 views

Logitech X-230

Pluspunten

• Vormgeving
  • Oogt luxe
  • Bediening
  • Boxen staan stevig
  • Zuiver geluid

Minpunten

• Subwoofer/Bas niet op max. zetten
  • Boxen eigenlijk iets te groot

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 4
En weer een betaalbaar product van Logitech.
Ben echt ' weg ' van dit merk.

Voor 45 heb ik deze set aangeschaft.
2.1 is genoeg voor mij. Je moet eea wel ff goed afstellen mbt de bas. Subwoofer vol aan is wat overdone. Ergens tussen het midden en maximum en het geluid vervolgens vol aan. Ik heb em natuurlijk gelijk op z'n hardst gezet en dat leverde gelijk commentaar van m'n buren op. Lachen. Helemaal top, en dat voor dat geld.

Zeer zuiver geluid, eigenlijk verder weinig op aan te merken.
Alleen had ik achteraf wellicht toch wat kleinere boxen gewild, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ze doen me een heel klein beetje denken aan de grote boxen die ik vroeger had van PC zaak Escom, wie kent t nog? Ze komen qua hoogte aardig overeen maar ik zou Logitech beledigen met deze vergelijking.... :X

Ik kan er verder helemaal niets op aanmerken.

Heb jij ook een Logitech X-230?