Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Cordless Desktop Wave Review

Wiebah4 5 maart 2008, laatste update op 10 maart 2008, 601 views

Logitech Cordless Desktop Wave

Pluspunten

• Ergonomie
  • Oogt en is luxe
  • Handige knoppen (aan/uitknop, zoomfunctie)
  • "zachte" toetsen
  • Batterijstatus
  • Plastic beschermhoes (gewoon handig!!)

Minpunten

• Alleen negatief mbt de muis:
  • Lichtgevoelige knoppen zijkant muis
  • Muis op zich (te klein voor mensen met grote handen zoals ik....)

Dit is precies het toetsenbord waarnaar ik op zoek was.
Had qua budget max. ¤80 in gedachten en daarvoor ben ik geslaagd. Deze gekocht voor ¤79,95.
Wat mij betreft alleen maar positieve zaken mbt het toetsenbord.
Nog geen problemen gehad met de wirelessfunctie/receiver.
Moet eerlijk bekennen dat ik deze pas twee weken geleden heb aangeschaft, dus de betrouwbaarheid zal nog moeten blijken....

Wel aan te bevelen hoe dan ook de bijgeleverde software te installeren.
Redenen:
Met name vanwege de muis! Deze is namelijk voorzien van 5 knoppen (incl. scroll) waarvan twee irritante lichtgevoelige :( aan de zijkant. HEEL irritant. Heb al een aantal keren meegemaakt dat ik bezig was met een email, vervolgens per ongeluk op één van de zijknoppen drukte en vervolgens mijn email kwijt was.... Met de software kun je de functies van elke knop toewijzen, erg handig!
Ben zeker van plan deze muis te gaan vervangen op termijn, ook al werkt ie prima en ziet ie er top uit, maar da's persoonlijk. Ik baal altijd van het feit dat men dergelijke muizen standaard bijlevert.

Logitech qua merk is gewoon top.
Heb er ook een 2.1 speakersysteem van aangeschaft.

Heb jij ook een Logitech Cordless Desktop Wave?