Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB Review

Tsunameh 31 oktober 2012, laatste update op 31 oktober 2012, 950 views

Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB

Pluspunten

• Goede prestaties
  • Makkelijk geconfigureerd
  • 128GB is ruim voldoende om een OS + applicaties op te draaien

Minpunten

• Prijs-GB verhouding (net als elke SSD, tot nu toe) nog vrij hoog (wordt uiteraard beter).

Gisteren m'n oude OCZ vertex 2E van 60GB vervangen door een 128GB Crucial M4.

Installatie van W7 Pro x64 (vanaf een USB stick), was onder de 5 minuten afgerond, wat uiteraard erg prettig is :).
Configureren van 't systeem met diverse games als BF3 is ook zo gepiept.

Het spel (BF3) zelf draait overigens erg snel, maps laden zo snel dat ondertussen toiletteren niet meer mogelijk is :P

[Edit]: ik heb Ondersteuning door fabrikant leeg gelaten, omdat ik dit (nog) niet nodig heb gehad.

Heb jij ook een Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB?