Acer Aspire Timeline 4810TG-353G25MN Review

0rbit 30 oktober 2012, laatste update op 30 oktober 2012, 88 views

Acer Aspire Timeline 4810TG-353G25MN

Pluspunten

• Snelle, betrouwbare Intel SSD aan boord
  • LED-scherm met afdoende resolutie (1366x768)
  • Switchable graphics; een spelletje op zijn tijd, of lekker lang werken voor onderweg
  • Een fijn toetsenbord
  • Lange accu-duur door SSD, LED en switchable graphics (in de begindagen 7,5 tot 8 uur, nu na 2 jaar 5-6 uur)
  • Redelijk laag gewicht (2,5 kg)

Minpunten

• Betrekkelijk langzame CPU (dit was destijds ook al het zwakste punt). Het is voor mij inmiddels de enige reden zijn een nieuwe laptop te kopen, maar dit stel ik nog een jaartje uit

Dit was (inmiddels 2 jaar geleden) precies de laptop die ik zocht. Voor mij waren er drie belangrijke criteria: 1) SSD 2) LED scherm 3) dedicated GPU. Deze laptop beschikt over al deze eigenschappen. Alhoewel ik door ervaringen uit het verleden een beetje skeptisch was over Acer, met name door de geringe bouwkwaliteit, heeft de laptop me ook op dat gebied kunnen overtuigen. Blijkbaar heeft Acer ook hier een inhaalslag weten te maken.

Nu, na twee jaar intensief gebruik kan ik zeggen dat het absoluut een goede keus was. Ik heb er destijds 799 euro voor betaald en ga mijn laptop zeker nog een jaar gebruiken.

Heb jij ook een Acer Aspire Timeline 4810TG-353G25MN?