Specificaties Actioncam, max 1920x1080 @ 60fps - Bekijk alle specificaties

Sony HDR-AS15 Grijs Review

Marchy 29 oktober 2012, 2.659 views

Sony HDR-AS15 Grijs

Pluspunten

• Goede prestatie met weinig licht
  • Lange accuduur
  • Gestoken scherp beeld, slowmotion shots zijn uitstekend
  • Lekker compact en compleet geleverd

Minpunten

• Nog niet ervaren

Beeldweergave Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 5
Design & bouwkwaliteit Score: 5
Als actief strand-fotograaf heb ik deze videocamera aangeschaft voor de fun. Getwijfeld tussen de Sony of een nieuwe GoPro. Toch voor de sony gekozen vanwege de langere accuduur en de stabilisatie. Eerste resultaten zijn echt fantastisch ! Heel veel bereik in de donkere delen (schaduwpartijen) Camera gaat goed overweg met de grote contrasten tussen de zee/lucht en strand.

Heb jij ook een Sony HDR-AS15 Grijs?

Hoi Marchy,
Ik heb in een review gezien dat hier ook een verloopje word meegeleverd om op gopro mounts te koppelen, was dit bij jou ook? Ik heb dit namelijk maar bij 1 review gezien, en de anderen hebben het er niet over.

Verder: Heb je nog iets toe te voegen na een half jaar tijd: ben je nog steeds tevreden met je keuze? Had je met de kennis van nu ook deze camera gekozen?
Ik twijfel tussen deze camera en de HERO 3 White,
De actioncam van Sony lijkt mij een betere keuze vanwege de 120 fps functie.
Iemand een aanbeveling? :/