Samsung NP900X3C-A01NL - Reviews

Specificaties 13,3" • 1600x900 • 128GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Samsung NP900X3C-A01NL Review

nwolsink 29 oktober 2012, 828 views

Samsung NP900X3C-A01NL

Pluspunten

• zeer lage gewicht
  • scherm met hoge resolutie
  • stevige "metalen" behuizing
  • zeer stil

Minpunten

• prijs hij is vrij stevig geprijsd
  • accuduur had iets langer mogen zijn maar is voldoende

Er is onderhand aardig wat geschreven over deze zeer fraaie laptop.
Ik heb de laptop dan ook vooral gekocht omdat hij simpelweg erg mooi, licht en snel is en ik zoekende was naar deze combinatie :)

Het is de meest solide laptop die ik ooit heb gehad en dat zijn er toch wel 10+
Het is wel mijn eerste Samsung en tot op heden heb ik er geen seconde spijt van! Het ontwerp maakt hem stevig, mooi en ontzettend licht.

Het scherm is het beste wat ik ooit op een laptop heb gezien, ik werk zelf met de lichtsterkte op vrijwel de laagste stand, als je hem op max zet kan je gewoon echt in de volle zon buiten aan het werk

De laptop is ook vrijwel compleet stil: alleen als je hem echt zwaar belast door b.v. een BluRay te streamen via WiFi gaan de ventilatoren geluid maken. Maar zelfs dan schakelen ze nog regelmatig uit of op de laagste stand. De koeling van deze laptop is gewoon goed in orde en dat zal met name door de metalen behuizing komen

Heb jij ook een Samsung NP900X3C-A01NL?