Logitech Z-4 Review

dokkum3Newbie 27 februari 2008, 715 views

Logitech Z-4

Pluspunten

• Super geluid, Mooie zware bas, Looks, Kwaliteit, Prijs

Minpunten

• Korte bekabeling, geen kleur draden voor game console moet via tv.

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 4
Voordat ik de logitech had, had ik eerst een goedkoop trust 2.1 setje. En over die kan ik kort zijn! WAARDELOOS!!! Wat een flut geluid zeg! Ik moest en zou een andere kopen. Ik heb een hele poos lopen twijfelen tussen de Logitech z-2300 en de z-4. Toen ik het verschil zag tussen het aantal watt's, was ik meteen een z-2300 fan, totdat een maat van mij de z-2300 had. wat een geluid, super maar wel héél veel bass zelfs met de instellingen op z'n laagst. Toen ben ik naar de winkel gegaan en heb ik naar de z-4 kunnen luisteren. In mijn opzicht veel beter dan de z-2300, bijzonder genoeg met weinig power heeft de z-4 echt super krachtig geluid en bas. Ik heb hem gekocht en ben erg tevreden. Ik gebruik hem met de TV, en die samen met de Logitec z-4 en met de xbox 360 blaast je tijdens gamen echt van je stoel!! Een echte aanrader! Ik ben erg tevreden.

• Xbox 360
  • Samsung Lcd Hd ready tv, LE26S81B

Heb jij ook een Logitech Z-4?

Heb je je nu speciaal geregistreerd om dit met ons te delen? :s Kijk hier even hoe het beter kan

[Reactie gewijzigd door frank2go op 27 februari 2008 15:55]

Korte bekabeling ben ik het niet mee eens. Ligt er ook aan wat je er mee doet. Het is een PC speaker setje en daarvoor zijn de kabels nog zelfs te lang.
ka idd, heb nu ook kabelbende door die lange kabels :P
toch maar eens aan ty-wraps denken.