Samsung UE50ES6710 Review

tweakerjan 25 oktober 2012, laatste update op 19 januari 2015, 599 views

Samsung UE50ES6710

Prima TV

Pluspunten

• Het is echt een mooie TV om aan de muur te hebben hangen, bij Dixons een beugeltje gekocht van 32 euro en dat hangt mooi.

Minpunten

• De ingebouwde satellietontvanger was al niet handig in de D-series maar ook hier : Ook oost-west draaien met de motor is een ramp : Het apparaat geeft aan dat ie een satelliet heeft gevonden maar ik wil juist blijven draaien om een betere signaalsterkte te krijgen, ik wil dus niet bij elke keer dat ik oost of west druk die melding krijgen dat ie een satelliet heeft gevonden, stom ding! De signaalsterkte is trouwens in dezelfde kleur als de achtergrond en bijna niet te zien, erg frustrerend als je half uit het raam hangt om de schotel te kunnen zien.
  • Hij springt na een hele korte tijd uit het menu dus als je even naar buiten bent om aan de schotel te draaien en je komt weer terug bij de TV moet je weer helemaal opnieuw door het menu, pincode enzovoort, frustrerend.
  • Ongewenste toetsen zijn NIET geblokkeerd als je in het menu zit dus als je per ongeluk op "kanaal omhoog" drukt in de transponderlijst ben je weer uit het menu en bij de volgende zender, helaas... Dus weer opnieuw naar het menu, pincode invoeren enzovoort...
  • Uitzendinggemist app in de TV is trouwens prima, dat werkt leuk maar je mist dan wel de RTL XL uitzendingen. Deze app kan dat wel : uitzendinggemistsamsungapp.wordpress.com

Samengevat : prachtige TV maar ik baal van satelliet issues.

Heb jij ook een Samsung UE50ES6710?