Asus N76VZ-V2G-T1120V Review

Screwdriver_MM 23 oktober 2012, 482 views

Asus N76VZ-V2G-T1120V

Pluspunten

• i7 cpu
  • 650M is zeer vlot voor mobile gpu
  • Geluid erg goed (extra "bass booster" speaker los bijgeleverd)
  • Prettig en helder scherm met ruime inkijkhoek
  • Laptop-tas wordt meegeleverd.

Minpunten

• Throttling tussen gpu's (intel graphics en 650M) hinderlijk bij games (fps drop) bij "Accu profiel" (unplugged gamen)
  • HDD 5200 rpm (wel 1 TB, maar niet heel vlot)
  • Toetsenbord voelt wat fragiel aan.
  • Veel "bloatware"

Sinds een maandje in gebruik en ben over het algemeen goed te spreken over deze laptop.

Al een poos opzoek naar een game laptop, hierbij metname afgegaan op snelle gpu en een budget van maximaal 1100 euro. Na zoektocht via Tweakers, Dell XPS, HP's etc. uitgekomen op machines met 650M. De 650M die qua overall prestatie maar 10% onderdoet voor zijn GTX broertje, maar wel ruim onder het budget bedrag blijft.

Heb jij ook een Asus N76VZ-V2G-T1120V?

Hey Screwdriver,

Ik zit er ook over te denken om deze laptop te kopen, en ik wil er ook graag een SSD'tje inzetten.
Omdat ik toch wel graag die 1TB wil behouden (een kinderhand is gauw gevuld, maar een harddisk nog sneller) wou ik je vragen of je wist hoe de configuratie is ingesteld qua indeling, m.a.w hoeveel drivebays je laptop heeft en welke ervan bezet zijn. Zou je me maybe ook een picje kunnen sturen van de indeling?

Bij voorbaat dank, en goed gereviewed,

Nanne118
In de zoektocht naar deze laptop had ik al gelezen dat er twee HDD slots in dit model zitten. Dus het bij plaatsen van een solid state zal geen probleem zijn (alle 17,3 modellen hebben ruimte voor tweede disk). 1 schroef aan de onderzijde losmaken en je komt bij de HDD en geheugen bay.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.