Specificaties Losse body, 16,2MP sensor - Bekijk alle specificaties

Sony A SLT-A35 Zwart Review

MmarkM 23 oktober 2012, laatste update op 24 oktober 2012, 174 views

Sony A SLT-A35 Zwart

Pluspunten

• Snelle autofocus
  • Veel foto scene mogelijkheden
  • Een echte alles 'kunner'

Minpunten

• Geen firmware updates
  • Geen IR zodat je draadloos kan foto's maken (optie gekabeld is er wel mogelijk)

Uitbreidbaarheid Score: 3
Batterijduur Score: 5
Snelheid en automatiek Score: 4
Na menig tijd doorgebracht te hebben plaatselijke Media Markt en veel vergelijking met andere merken camera's heb ik besloten om voor een Sony te gaan. Ik vond de kwaliteit van de Sony in vergelijking met merken zoals Canon en Nikon persoonlijk veel beter.

Ik verbaas me hoe de camera verbaast onder verschillende omstandigheden. Het is een echte alles kunner. Ik heb nu verschillende tripjes met hem gehad. Onder andere Frankrijk, Belgie en Griekenland.

Heb jij ook een Sony A SLT-A35 Zwart?