CM Storm Speed RX Mousepad small Review

Burner13 23 oktober 2012, laatste update op 23 oktober 2012, 368 views

CM Storm Speed RX Mousepad small

Pluspunten

• Simpel design

Minpunten

• Komt opgevouwen in de doos, duurt even voordat hij helemaal vlak is.
  • Matige afwerking
  • Rare structuur voelbaar onder de toplaag.

Deze muismat gebruik ik in combinatie met een wireless logitech vx revolution (laser muis). Voorheen gebruikte ik helemaal geen muismat maar sinds enige tijd speel ik wat meer games en dan was mijn houten bureaublad niet zo handig meer ivm relif van het blad.

Ik was op zoek naar een goedkoop muismatje die wl geschikt is voor lasermuizen. Volgens de specifiecaties van de fabrikant is deze dat.

De mat wordt geleverd in een prachtig doosje maar helaas wel opgerold. Helaas omdat de muismat ruim een week nodig heeft om egaal uit te zetten, de eerste dagen blijven de 'vouwen' merkbaar. Erg irritant.

Daarnaast is de afwerking matig, de randjes van de bovenlaag hebben zichtbaar rafels.

Als je met de hand over het oppervlak 'veegt' voelt de mat niet egaal aan. Het voelt alsof er een (honingraat)structuur onder de toplaag zit. In de praktijk merk ik er niets van, de muis reageert gewoon goed maar ik vind het wel vreemd.

De muis glijdt wel lekker over het oppervlak. Lichter dan op het bureau maar niet te licht dat je hem tegen moet houden. Voor mij prima, wat de die-hard gamer eist van een matje weet ik niet.

Foto 1 t/m 3 zijn van de dag van aankoop. Foto 4 is na 14 dagen.

Heb jij ook een CM Storm Speed RX Mousepad small?