Specificaties Radiogestuurde muis en 5.700dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Gaming Mouse G700 Review

Gman 23 oktober 2012, laatste update op 23 oktober 2012, 669 views

Logitech Wireless Gaming Mouse G700

Pluspunten

• Muis ligt lekker in de hand en de functieknoppen zitten op goede plekken, ze zitten vrijwel nooit in de weg. Ook kan je deze volledig programmeren.
  • Handig vind ik de accu check functie zodat ik vrijwel altijd op tijd ben met het wisselen van de accu.
  • Persoonlijk vind ik het gewicht en de ergonomie prima.
  • Heeft plek voor de USB ontvanger naast de accu zodat je die altijd makkelijk mee kan nemen.
  • Het ontvangst is goed, ook als je computer onder het bureau heb staan.
  • Overigens werkt de muis ook zonder ontvanger als je een kabel gebruikt!
  • Nog zo'n briljante keuze is het gebruik van een Micro USB stekker, hiermee kan je ook nog je (android) smartphone aan je pc hangen.
  • Het is ook zeer fijn dat je de accu gewoon kan vervangen en direct door kan, je hoeft niet opnieuw te connecten.
  • Dit is ook handig als je even wat accu's wil testen.
  • Gelukkig onthoudt de muis de instellingen dus eenmaal goed ingesteld heb je de software eigenlijk niet nodig.
  • Er zijn meerdere modus te programmeren (gaming/office/etc) en ook de DPI levels kan je goed instellen en tijdens het gebruik met de functie knoppen wisselen. Het DPI niveau wordt weergegeven met leds zodat je niet hoeft te testen maar gewoon op de muis kan kijken.
  • Zeker niet onbelangrijk is de onmerkbare vertraging, als vervent gamer heb ik hier geen enkele last van.
  • Ook het snel kunnen wisselen van de DPI instellingen vind ik een must en is prima voor elkaar.
  • Accutijd vind ik goed mits je de orginele batterij vervangt.
  • Gelukkig gewoon 1x AA dus makkelijk te vervangen.
  • Met 1x 2000 mAh accu (Eneloop) doe ik ongeveer 3~4 avonden, dit is op high performance gaming mode, anders zou die nog een stuk zuiniger zijn.

Minpunten

• Bijgeleverde batterij is wat slap, die moet je eigenlijk meteen vervangen.
  • De software vind ik wat omslachtig, het is teveel zoeken naar bepaalde functies/modes.
  • De scrollmuis kan je vrij laten rollen of geremt, dit knopje wil je af en toe nog wel eens indrukken, maar dit gebeurt vooral bij het vervoeren van de muis en is niet echt een probleem.

Ik was klaar met bedrade muizen die altijd tegen mijn spullen aan tikken wat een vervelend gevoel gaf. Na wat reviews gelezen te hebben kwam ik op deze muis uit.

Gelukkig maar! Dit is tot nu toe de beste muis die ik ooit gehad/gebruikt heb!
Ik heb deze muis nu enkele maanden en besloot maar eens een review te schrijven.

Heb jij ook een Logitech Wireless Gaming Mouse G700?

Zo'n uitgebreide scorekaart :*)
Ja ik kan er ook niets aan doen dat hij zo goed is :)

Door een kapot scrollwiel heb ik nu een nieuwe muis gekregen en daar zit wel een goede batterij (eneloop) bij dus dat hebben ze inmiddels aangepast gelukkig.