Sandisk Memory Stick Micro M2 1GB Review

MuisM4t 24 februari 2008, laatste update op 24 februari 2008, 982 views

Sandisk Memory Stick Micro M2 1GB

Pluspunten

• Goedkoop
  • Redelijk snel
  • MS adapter meegeleverd

Minpunten

• tot nu toe geen

Ik heb deze kaart gekocht om de opslagruimte van mijn mobiele telefoon (Sony Ericsson) wat uit te breiden en er bijv. muziek en foto's op te zetten.
Ik koos voor dit goedkope alternatief op de officiele Sony geheugenkaartjes omdat ik die te duur vond en deze Sandisk kaartjes het ook gewoon doen.

De verpakking bevat het kaartje en een MS adapter, zodat je het kaartje met een cardreader op je computer kan aansluiten.
Heb je geen cardreader zul je het kaartje met de datakabel van je telefoon moeten vullen.

Prestaties
Het Kaartje haalt constant 5.3-5.4 MB/s , met de adapter aangesloten op mijn (interne) usb cardreader . Ik had het kaartje in 4,5 5 minuten gevuld met 900mb muziek.

Stabiliteit & betrouwbaarheid
Dit kaartje werkt tot nu uitstekend bij mij. Mocht 'ie kapot gaan zit er overigens 5 jaar garantie op.

De prijs is goed, zeker als je hem vergelijkt met de Sony M2 kaartjes.
Voor 13 heb je al 1 GB. Ik had mijne voor 15 incl. verzendkosten in een mooie bubbelenvelop.

Heb jij ook een Sandisk Memory Stick Micro M2 1GB?

Past dat geheugenkaartje goed in die k550i? mijn vriend had laatst ook een k550 gekocht maar de verkoper zei dat alleen de kaartjes van sony erin pasten, omdat er in de telefoon een bepaald iets in zat zodat andere kaartjes er niet in pasten.
volgens mij heeft die verkoper hem voor 15e ofzo genaaid :(
Wss zal hij toen over micro SD kaartjes gesproken hebben, die lijken hard op memory stick, maar passen helaas niet.
is het niet een memorystick adapter? Volgens mij heeft de adapter op de foto de vorm van een memorystick en niet van een SD kaart.
Volgens de Sandisk website is het een M2 Pro Duo adapter, dus een MS adapter.
Ja dat klopt, het is een MS adapter, zal het aanpassen.