Apple iPod Classic 160GB Zwart Review

wimbo125 21 oktober 2012, laatste update op 21 oktober 2012, 848 views

Apple iPod Classic 160GB Zwart

Pluspunten

• De schijfruimte is een pluspunt, net genoeg om al mijn leuke muziek op kwijt te kunnen.
  • Het beeldscherm vind ik lekker helder en groot genoeg voor het doel.
  • De knoppen en lay-out is ook fijn, grote knoppen, reageert allemaal lekker soepel.

Minpunten

• Het ligt mij net niet fijn in de hand, maar dit komt omdat de iPod voor mij net te dun is (ja, te dun)

Geluidskwaliteit Score: 5
Zeer tevreden over de iPod Classic 160GB, er past (net) genoeg muziek op voor mij en het formaat weerhoud mij om mijn beschamende muziek mee te nemen.

Heb jij ook een Apple iPod Classic 160GB Zwart?

Er past nčt genoeg muziek op? Is dit een grap? Er van uit gaande dat er 100 liedjes per GB op kunnen... Kom je op 16.000 liedjes. :z
Mijn collectie bevat zo'n 34000 nummers (222 GB) en de iPod met zn 160 GB weerhoudt mij dan net om mijn Death Metal er op te zetten.
haha dat klinkt echt herkenbaar...