Yarvik TAB9-200 Xenta 9.7" Tablet Zwart Review
My first tablet. Dat gezegd hebbende... Goede ervaring. Beeldresolutie goed genoeg om te kunnen browsen en gamen. Niet alle spellen die ik op mijn telefoon speel zijn compatible (bv door geen accelerometer). Mijn gebruik is vooral gamen, browsen, uitzending gemist en als derde monitor voor mijn laptop (app screenslider van RedFly). Ik zou deze tablet aanraden en zo weer kopen.
Pluspunten
Scherm vind ik goed! Goede kijkhoeken en helderheid. Android werkt soepel ook met veel aplicaties open. Helpdesk Yarvik reageerde snel bij een vraag. Voelt solide aan.
Minpunten
Mijn exemplaar was zeer gevoelig voor vette vingers, waardoor de touchfunctie na een aantal aanrakingen op dezelfde plek niet goed meer functioneerde. Tablet bijna teruggestuurd, maar de work-around met even uit en aan te zetten (1 seconde werk) werkt goed. Deze overgevoeligheid is nu veel minder (1 maand oud). Achterkant tablet is krasgevoelig (voorkant gelukkig niet)
Eindoordeel
My first tablet. Dat gezegd hebbende... Goede ervaring. Beeldresolutie goed genoeg om te kunnen browsen en gamen. Niet alle spellen die ik op mijn telefoon speel zijn compatible (bv door geen accelerometer). Mijn gebruik is vooral gamen, browsen, uitzending gemist en als derde monitor voor mijn laptop (app screenslider van RedFly). Ik zou deze tablet aanraden en zo weer kopen.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Yarvik TAB9-200 Xenta 9.7" Tablet Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!