Samsung Galaxy Note II 16GB Titanium Review

Seejay 17 oktober 2012, laatste update op 17 oktober 2012, 2.260 views

Samsung Galaxy Note II 16GB Titanium

Pluspunten

• Pen / Stylus
  • Beeldscherm = Top

Minpunten

• Accu is gewoon ondermaats
  • Bereik/belkwaliteit is normaal/gemiddeld
  • Bloatware
  • Vastlopers
  • Duur

Pennetje is fantastisch: herleving van de oude PDA ervaring en beter. Aan de grootte ben je in 1 dag gewend, past in broekzak. Scherm is groot en goed, niet die pentile rotzooi. Led-indicator is goed.
Minder: Snelheid is niet bijzonder. Accuduur valt erg tegen. Belkwaliteit/bereik niet bijzonder. Irritante software/bloatware. Loopt wel vast (bluescreen).
C/ Alleen kopen als je verknocht bent aan de stylus (dat ben ik), anders zijn er leukere dingen op de markt.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Note II 16GB Titanium?

Bloatware ? Zelfs als je geen root hebt:

Applications => (kies bloatware app) => Disable

Is gewoon standaard in Android 4.x.
Klaar is Clara !
Ik weet niet hoelang u deze gsm al heeft, met de accu moet je best altijd een week wachten voor je hem punten geeft. Aangezien deze altijd wat tijd nodig heeft om zich juist te zetten en je de eerste dagen altijd er veel meer mee werkt dan normaal.

Je kan misschien ook nog toevoegen wat je bedoelt met ondermaats? Dus wat is je screen-on-time? En hoelang ging hij mee?
Rare review, in zo'n beetje alle (internationale) reviews die ik gelezen heb wordt juist de snelheid en de accuduur geprezen.
Ik heb zelf een note 2 en ik ben erg tevreden over de accuduur, veel beter dan die van mijn galaxy S2 bijvoorbeeld, en volgens vele review sites ook beter dan die van de meeste smartphones, vreemd dus om hem zo een lage score geven op dat punt.
van vastlopers heb ik ook geen last, en zeker niet van bluescreens? daar heb ik ook nog nooit van gehoord eigenlijk, blue screens op een android telefoon, als je dat vaker hebt mischien toch maar eens met de telefoon terug gaan.
bluescreens?

mag ik vragen hoe je het voor elkaar hebt gekregen om windows op deze telefoon te installeren?
Deze review is van iemand die op een subtiele manier de Note 2 wil afkraken en naar alle waarschijnlijkheid er geen heeft. Blauw scherm en langzaam??
Ik heb de note 2 nu ongeveer 2 weken ik ben er zeer tevreden over. maar ik heb ook inderdaad last van vastlopers is me nu 3x overkomen tijdens het gebruik van apps misschien licht het dan aan de apps ? (whatsapp,facebook) en inderdaad de accu is inderdaad indrukwekkend hij gaat nu bij mij ongeveer 18 uurtjes mee en dan de brightness op 50% en energie besparing aan. ik weet nu alleen niet of het verstandig is om er een custom rom op te zetten ? denk er wel aan maar ik ben bang dat het niet goed gaat werken in combinatie met de S pen.
Ik heb hem zelf ook en de custom roms die nu te vinden zijn op XDA vallen nog erg tegen. Ik ben er zelf achtergekomen dat de standaart rom nu toch wel het beste is. Wat ik wel kan aanraden is gewoon rooten en een Custom Recovery erop te zetten.
Dat iemand dit nog een review durft te noemen, haha
dit is volgensmij gewoon iemand die of aandacht te kort komt of baalt dattie het geld er niet voor heeft.
want bluescreens op een android?

irritante software? koop dan maar een apple of windhoos

idd bloatware gewoon uitzetten

pentille rotzooi? kan me niet voorstellen dat je echt hard kunt maken dat je bij normaal gebruik verschil zult zien...

woon je in een atoombunker of een of ander grotten stelsel? want ik heb bijna overal goed bereik, en bellen lukt ook goed

het kan zijn dat je een rotte accu hebt, maar de rest van de wereld red ruim een dag op een accu (enige uitzonderingen)

erg jammer dat er mensen zulke dingen plaatsen. dat verpest het een beetje voor de echt serieuse mensen. ook jammer dat tweakers deze dingen er niet afrost