Club 3D Radeon HD 7950 royalKing

Niet beschikbaar
Specificaties Max. 850MHz • GDDR5 • DVI-I, HDMI, 2x m-DP - Bekijk alle specificaties

Club 3D Radeon HD 7950 royalKing Review

azerty 22 januari 2013, 609 views

Club 3D Radeon HD 7950 royalKing

Pluspunten

• Blijft relatief koel

Minpunten

• Al 2 slechte kaarten gehad.

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Deze "uitgebreide" review is alleen om aan te geven waarom de algemene beoordeling zeer slecht is.

Ik heb eind september 2 van deze gekocht om in mijn nieuwe pc te zetten. Dit ging allemaal goed, tot rond 15 november 1 een fan had die niet goed meer vast zat, waardoor ik hem RMA gedaan heb (1e "slechte" kaart).

Ik heb een nieuwe gekregen, maar deze heeft het zojuist (3/12) ook begeven, met een slechte condensator of een andere fout, er was een steekvlam, dus...

(plaatje klikken = groter)

Ik weet niet of het toevallig een slechte batch is, maar dit is niet zo positief.

Heb jij ook een Club 3D Radeon HD 7950 royalKing?

Vraag & Aanbod

Nee dit is geen review.
Er was een steekvlam dus, pluspunt: blijft relatief cool
Ik sluit me bij Shithappens aan