Club 3D Radeon HD 7950 royalKing Review

azerty 22 januari 2013, 567 views

Club 3D Radeon HD 7950 royalKing

Pluspunten

• Blijft relatief koel

Minpunten

• Al 2 slechte kaarten gehad.

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Deze "uitgebreide" review is alleen om aan te geven waarom de algemene beoordeling zeer slecht is.

Ik heb eind september 2 van deze gekocht om in mijn nieuwe pc te zetten. Dit ging allemaal goed, tot rond 15 november 1 een fan had die niet goed meer vast zat, waardoor ik hem RMA gedaan heb (1e "slechte" kaart).

Ik heb een nieuwe gekregen, maar deze heeft het zojuist (3/12) ook begeven, met een slechte condensator of een andere fout, er was een steekvlam, dus...

(plaatje klikken = groter)

Ik weet niet of het toevallig een slechte batch is, maar dit is niet zo positief.

Heb jij ook een Club 3D Radeon HD 7950 royalKing?

Nee dit is geen review.
Er was een steekvlam dus, pluspunt: blijft relatief cool
Ik sluit me bij Shithappens aan