Revoltec LightPad Review

Ruben3123 18 februari 2008, 377 views

Revoltec LightPad

Pluspunten

• leuke led's
  • fijn muisopperlvlakte

Minpunten

• mat trekt veel stof aan en de stof is duidelijk te zien

In oktober 2007 heb ik een Revoltec Lightpad besteld bij de PC-zaak. Het duurde enkele weken voordat ik hem had, maar dan heb je ook wat.

Na 2 weken gingen er al 2 groene leds niet meer goed aan, ik vermoed dus dat de controller niet helemaal goed was. Gelukkig had ik nog garantie. Ik moest wel opnieuw verzendkosten betalen, dus dat was minder.

In november 2007 kreeg ik mijn nieuwe exemplaar en die werkte wel goed gelukkig. Bij het opstarten van de computer gaat hij alle standen even langs en knipperen de lampjes even. Daarna kan je door op het knopje te drukken bepalen welke stand je wilt zien. De lichtopbrengst vind ik zelf nog best hoog en het muis oppervlak vind ik ook fijn. Ook de bijbehorende usb-kabel is lang genoeg.

Heb jij ook een Revoltec LightPad?

Wat is het.....
Waarom aangeschaft? Aanschafprijs?
Foto?
Tussenkopjes?
Kleur?
Vorm?

Zeer summier, verbeter ze
Wees blij dat hij een review schijft. Ik zou me niet laten commanderen...
Het gaat hier trouwens overduidelijk over een muismat.

[Reactie gewijzigd door SOEPSTENGEL13 op 18 februari 2008 20:02]

euhm...sorry dat ik je bovenbuurman bijval, maar:

Alleen "revoltec lightpad" in the titel refereert aan een muispad.
Indien je daarmee niet bekend bent, wordt het moeilijk om uit de review te destilleren dat het om een muismat gaat.
Het is vrij gemakelijk uit de review te halen dat het hier over een muismat gaat. Maar alleen al het feit dat ik moet zoeken om dat te weten te komen betekent dat de review niet zeer volledig is. :| Toch vind ik een kort tekstje met ervaringen beter dan niets. :)
wat is het voor oppervlakte?

glad of ruw?
onderkant veel grip?

ik heb namelijk een razer deathadder en ben benieuwd of het bij elkaar past!
Moet zeggen dat ik me er ook weinig bij voor kan stellen... Lichtgevende muismat met leds? Idd, beter iets dan niets maar ook: als je het dan toch doet.......