LG 47LM620S Review
Prachtige tv, mooi beeld en vloeiende weergave. De smart tv functies werken redelijk snel, 3D kijkt lekker rustig. Pluspunt is dat LG ondersteuning heeft voor Plex media servers! Digitale TV kan je opnemen als je een HDD van min. 40GB aansluit.
De tv heeft een donkere brushed-aluminium look. De bouwkwaliteit en afwerking is echter slecht: de tv resoneert met het geluid van de ingebouwde speakers, met name bij laag stemgeluid zoals bij het journaal. Met een toongenerator testje bleek dat het vooral erg was tussen de 150 en 300Hz en dat zowel de metalen achterplaat, de plastic rand en/of de poot van de tv meetrillen. Ik heb 2 verschillende tv's van dit model in huis gehad en beide hadden hier last van. De tweede ga ik ook terugbrengen, ook...
Pluspunten
redelijke smart tv functies mooi beeld passief 3D kijkt rustig design
Minpunten
slechte geluidskwaliteit bouwkwaliteit kast onder de maat
Eindoordeel
De tv heeft een donkere brushed-aluminium look. De bouwkwaliteit en afwerking is echter slecht: de tv resoneert met het geluid van de ingebouwde speakers, met name bij laag stemgeluid zoals bij het journaal. Met een toongenerator testje bleek dat het vooral erg was tussen de 150 en 300Hz en dat zowel de metalen achterplaat, de plastic rand en/of de poot van de tv meetrillen. Ik heb 2 verschillende tv's van dit model in huis gehad en beide hadden hier last van. De tweede ga ik ook terugbrengen, ook al was het hier minder dan bij de eerste.
Reacties (8)
Of kijken of je zelf de rammelende onderdelen vast kunt zetten van binnen....
Succes er mee.
edit: de beoordeling dan, een review is het nog niet echt te noemen aangezien je verhaaltje zo kort is.
[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 22 juli 2024 21:15]
Ik heb deze TV pas een paar dagen in huis,ben best tevreden.
Aangezien jij de tv al een halfjaar in huis hebt,op welke beeldinstelling heb je hem staan als ik vragen mag?
Je hebt zo'n ''expert'' instelling waar je van alles kunt veranderen.
Maar dat ziet er toch wel vrij gecompliceerd uit moet ik zeggen.
gr:Reinier
Hoe zit het met invallend licht? Het scherm lijkt vrij 'spiegelend' te zijn. Heb je daar tijdens het (overdag) tv kijken last van?
Grootste nadeel is dat je tijdje moet tweaken en een 'zwak belichtings punt' links boven zal hebben vanwege de edge-LEDS. Mijn huidige cumputer-scherm zou ook van een dergelijk iets 'last' hebben, maar ik ben er erg tevreden over en heb nog niet iets beters kunnen ondervinden bij vrienden/kennissen (Ik heb nogal een dure smaak, dus meestal kiezen 'hun' voor een stuk mindere kwaliteit....).
De test, blijkbaar is T in UK waar NL S heeft, heeb geen verschillen que stats e.d. kunnen zien...ook geen S op UK site of T op NL site;
http://www.hdtvtest.co.uk...47lm620t-201207091900.htm
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/193135/tigga.jpg?f=community)