Specificaties 3,3" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Mini 2 S6500 Zwart Review

franssie 8 oktober 2012, laatste update op 8 oktober 2012, 2.681 views

Samsung Galaxy Mini 2 S6500 Zwart

Pluspunten

• Klein en goedkoop. Wel erg stevige bouw (stalen frame).
  • Snel genoeg voor alle internet en basic social network taken.

Minpunten

• Maar erg plastic (op het stalen frame na) maar dat valt op te lossen met een mesh cover via ebay. Die geven het geheel een steviger gevoel en kosten bijna niets uit HK.

Mijn eerste Samsung smartphone was de GIO (S5660) en dat wat een uitstekend toestel (snel en compleet) zij het gelimiteerd in snelheid en geheugen.
De snelheid kan ik nog steeds mee leven maar het geheugen begon al erg snel te knellen.

Dus de Mini 2 gekocht, zelfde proc, wel veel meer geheugen. En dat maakt het verschil, alles draait soepeler, scherm is nog steeds voldoende (wat je kan verwachten voor het geld).

Werk er nu een maand mee en alles werkt gewoon. Het is de poor-mens-edition van een android, maar wel eentje waar je alles mee kan wat je op een "grote" ook kan, alleen dan op een kleiner schermpje, en iets langzamer. Ok, niet alle spellen zullen flitsend spelen, maar alle kaarten apps werken prima.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Mini 2 S6500 Zwart?

Voor die zware spellen moet je een tablet vind ik. Mijn Nexus GT-I9250 kan ook geen zware spellen. of ik moet al de GPU gaan overklokken