Apple iPod Remote & Earphones Kit Review

MisterData 3 december 2005, 389 views

Apple iPod Remote & Earphones Kit

Pluspunten

• Werkt goed, handig op de fiets

Minpunten

• De prijs
  • Helaas na een half jaar gebruik last van draadbreuk gekregen. Gelukkig was het een kwestie van aanmelden op apple.com, waarop Apple kosteloos een nieuwe afstandsbediening toestuurde (overigens geheel in vertrouwen; ik hoefde niet eens de oude afstandsbediening terug te sturen of aan te tonen dat ik er uberhaupt een had)

Geluidskwaliteit Score: 4
De kit bestaat uit een afstandsbediening voor je iPod (ik heb een 4G 40GB maar hij werkt vast ook op andere modellen) en een setje oordopjes. De afstandsbediening werkt goed en is vooral op de fiets erg handig. De oordopjes zijn dezelfde als die bij de iPod worden geleverd, en ik heb ze nog niet eens uitgepakt, aangezien ik ze niet hoef te gebruiken. Apple levert er twee setjes van die 'hoesjes' bij, want die raak je nogal snel kwijt.

De afstandsbediening zelf is mooi vormgegeven en klik je gemakkelijk op bijvoorbeeld je jas of riem. Het snoertje dat eraan vast zit is best lang, en samen met het snoertje van de oordopjes gebeurt het soms dat als je de afstandsbediening losklikt hij op de grond hangt.

Enige (grote!) minpunt was de prijs: 30 euro voor een afstandsbediening en oordopjes vind ik nogal overdreven...

Heb jij ook een Apple iPod Remote & Earphones Kit?