Antec Eleven Hundred Review

DigitalError 26 september 2012, laatste update op 26 september 2012, 1.084 views

Antec Eleven Hundred

Pluspunten

• Stevige behuizing
  • Veel ruimte
  • Onderdelen makkelijk te plaatsen
  • tot 7 extra fans te plaatsen
  • goed cable management

Minpunten

• geen tot dus ver

Kwaliteit voeding Score: 4
Na lang rond te hebben gekeken voor een goed kast voor mijn nieuwe pc viel mijn oog op de Antec Eleven Hundred.
Dit kwam ook mede door de BBG van September 2012.
Ik was wel een beetje verrast van de grootte van de kast, maar dat bleek al gouw een zegen te zijn.
Er is genoeg plek om al je spullen netjes in te bouwen en er is nog ruimte over!
Wat ook heel fijn was was de ruimte voor je cablemanagement achter je moederbord. daardoor kon ik alles mooi wegstoppen en ziet het er strak uit!
Alle drives zijn zeer eenvoudig te installeren in het rack.
Het mooie aan de grote 200mm blue led fan aan de bovenkant is dat hij met een schakelaar aan de achterkant van de case makkelijk uit kan worden gezet.
Er is nog plaats om zelf tot 7 extra fans te plaatsen naast de standaard 200mm top en 120mm rear fan.
Ik ben zeer tevreden met de case, ziet er mooi uit en hij werkt super gemakkelijk.
Dit is een echte aanrader!

Heb jij ook een Antec Eleven Hundred?

Reviews door de redactie

Dit is een wel erg summiere review, wellicht is het nog mogelijk enige afbeeldingen van het het inbouwproces of het resultaat daarvan toe te voegen.
Wel een magere Review.
heb meschien wat foto`s nodig om wat gaten te vullen.
maar toch.
Bedankt voor de info :) .