Specificaties 40GB 3.5" HDD (ATA) - Bekijk alle specificaties

Seagate Barracuda IV 40GB , 40GB Review

Acheron 23 april 2005, 254 views

Seagate Barracuda IV 40GB , 40GB

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• Geen

Deze schijf inmiddels alweer 2 jaar in gebruik. Ben er uiterst tevreden over. De geluidsproductie is zo laag dat deze amper hoorbaar is. De schijf kan goed overweg met een overgeclockte PCI Bus op 40 MHz en heeft me nog nooit in de steek gelaten. De warmteproductie van de Seagate is niet hoog. Actieve koeling bleek achteraf niet nodig te zijn. De temperatuur van de schijf schommelt rondt de 40 graden. Al met al ben ik zeer tevreden met dit product.

Inmiddels een extra schijf aangeschaft, een Maxtor voor extra ruimte. Deze is ook een stuk sneller. Leve de technische vooruitgang! Voor gebruikers die op zoek zijn naar een nieuwe harde schijf is het waarschijnlijk verstandig op zoek te gaan naar een schijf met meer ruimte. 40 GB is aan de krappe kant tegenwoordig.

Heb jij ook een Seagate Barracuda IV 40GB , 40GB?

Als je een snelle stille schijf wilt, dan kan ik de Samsung Spinpoints aanraden.