Netgear WG111T Super-G Wireless USB 2.0 Adapter Review

gvanbeinumNewbie 14 februari 2008, 245 views

Netgear WG111T Super-G Wireless USB 2.0 Adapter

Pluspunten

• Snelheid, Installatie

Minpunten

• Prijs, betrouwbaarheid

Ik heb deze wireless usb adapter aangeschaft omdat ik goede ervaringen heb met de netgear router (model DG834PN). De installatie gaf geen enkel probleem. Die kwamen pas toen ik een backup op mijn Western Digital Mybook wilde maken. Na ongeveer 100Mb verzonden te hebben houdt de kaart eenvoudig op te functioneren. Dit is reproduceerbaar. Op de site van Netgear kun je allerlei meldingen maken, maar er wordt niet op gereageerd. Ik heb toen een Sitecom wireless usb adapter besteld en die doet het gewoon...

• Netgear router DG834PN
  • Windows XP

Heb jij ook een Netgear WG111T Super-G Wireless USB 2.0 Adapter?