Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 120 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Philips amBX Premium Kit Review

Zet790 24 september 2012, laatste update op 24 september 2012, 148 views

Philips amBX Premium Kit

Pluspunten

• Geluid
  • Bas

Minpunten

• Weinig games waarbij het systeem werkt
  • De software werkt niet met MAC-systemen

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Deze amBX/Phillips set geeft een zeer mooi en goed geluid, met een lichte over kill bas (als je de bas vol open zet). Hierdoor ben ik nog steeds zeer tevreden met mijn aankoop. Echter heeft het het ook zijn min puntjes. De licht effecten van de set komen meestal niet zeer goed uit de verf, echter is de kan groot dat dit komt omdat alles iets verder uitelkaar staat bij mij door mijn 2 beeldscheremn. Aan de andere kan werkt het systeem wel zeer goed met verschillende mediaplayers. De andere functies van de set worden door mij echter bijna niet gebruikt, dit onder andere omdat de set maar bij relatief weinig games werkt. Tijdens de zomer zijn de ventilatoren echter vaak een groot plus punt, dit voor een cool briesje achter je pc.

Al bij al, een mooie geluidsset maar je hoeft hem niet als gameset te kopen

(PS Ik persoonlijk heb hem in de uitverkoop gekocht voor 60,-)

Heb jij ook een Philips amBX Premium Kit?

Als ik een tip mag geven: de positieve/negatieve eigenschappen zijn bedoeld
- voor
- een
- opsomming
- van
- eigenschappen.

Niet voor een heel verhaal, want dit staat al in je review.
Hartelijk dankt voor de reactie, ben altijd blij met zulke reacties want daar kan ik weer veel van leren!