Specificaties 13,3" (1366x768), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Samsung NP535U3C-A02NL Review

robbin88 24 september 2012, laatste update op 24 september 2012, 1.541 views

Samsung NP535U3C-A02NL

Pluspunten

• Formaat
  • Mat-beeldscherm
  • Accuduur

Minpunten

• Bouwkwaliteit

Geen uitgebreide review hier van mij. Ik ben het grotendeels met de review van evolution536 eens.

Ik heb dit product nu een maand en neem hem sinds drie weken elke werkdag mee naar mijn afstudeerstage. Graag voeg ik alleen iets toe over de bouwkwaliteit van dit product en ben ik benieuwd of anderen hetzelfde ervaren met Samsung Series 5-modellen of andere laptops.

In de tweede week van mijn stage viel het mij op dat er donkere vlekken op het scherm zaten. Deze kwamen dezelfde week weer terug en toen legde ik de link met mijn toetsenbord, de afdrukken leken exact op mijn toetsen. Het waren er zes of zeven en zaten voornamelijk in het midden van mijn beeldscherm. Gelukkig kon ik deze vlekken weer wegpoetsen en had ik nog het velletje schuimachtig papier dat tussen het toetsenbord en het scherm zat. Sinds ik die gebruik ben ik er vanaf, maar liever had ik het niet nodig gehad.

Hebben anderen dit probleem ook? Met mijn vorige laptops heb ik dit niet meegemaakt in 5 jaar dat ik ze overal mee naar toe neem. Ik gebruik altijd een sleeve en heb geen boeken of andere spullen in mijn tas vervoerd (wat ik overigens wel altijd deed met mijn vorige laptops)

Heb jij ook een Samsung NP535U3C-A02NL?

helemaal geen last van, maar ik begrijp je beoordelingen niet 100%.
Waarom geef je accuduur eigenlijk 4 sterren terwijl die eigenlijk niet bijzonder is (2.5 uur internetten, of muziek) terwijl je de prijs maar 3 sterren geeft. Ik heb namelijk nog nergens anders een laptop gezien, die eigenlijk in het ultrabook segment valt, voor minder dan 600 en daar krijg je dan ook nog een printer bij twv 80. Overigens vind ik de bouwkwaliteit prima, ondanks het plastic, is hij erg stil maar kan warm worden en is de ergonomie nagenoeg perfect ( een veel strakkere laptop zul je niet snel vinden). Ben het wel eens met de beoordeling voor de prestaties en featureset.
Misschien past dit probleem beter in een thread op het forum, is namelijk niet echt een review.
De toetsafdrukken in het beeldscherm heb ik gelukkig niet! Ik weet wel dat een klasgenoot van me dit met een andere laptop wel heeft. Ik gebruik ook altijd een sleeve om mijn laptop in te vervoeren, en voor deze laptop heb ik een iets te grote sleeve gekocht. :+

Naar mijn mening had je deze opmerkingen beter onder mijn review of in een forumthread kunnen plaatsen. Ik snap wat je punt is en het is ook goed bedoeld.
Bedankt voor de reacties. Waar in het forum kan ik dat het beste kwijt?
Ik heb zelf ook last van die afdrukken van de toetsen op het scherm. Sowieso (zie ook mijn reactie bij de review van EricHens ( eymey in 'productreview: Samsung Series 5 NP535U3C-A02NL review door EricHens' ) ben ik niet 100% tevreden met de bouwkwaliteit.......

Maar goed, ter relativering: Het fenomeen met de schermafdrukken vind ik ook wel eens terug bij (veel duurdere) zakelijke laptops van Dell of Toshiba.