Specificaties Bluetooth muis - Bekijk alle specificaties

Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth Review

eombah 18 september 2012, laatste update op 18 september 2012, 418 views

Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth

Pluspunten

• geen

Minpunten

• precisie, lag

ik heb gisteren 5 van deze muizen zakelijk aangeschaft. ze worden hier op tweakers goed gereviewed, een collega van mij had er ook een en ook hij was enthousiast. besteld bij bol.com, volgende dag in huis dat is mooi.

maar wat een tegenvaller. precisie is zeer slecht, hij "lagt", loopt achter de feiten aan, bloedirritant. op diverse fora vind ik dit gedrag terug zie https://www.google.nl/search?q=Logitech+V470+lags.
heb ze alle vijf direct geretourneerd, dat lijkt dan wel weer handig te gaan bij bol.com.

• dell latitude e6430
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth?

Is dit niet een beetje kort door de bocht. Heb deze muis ook, en in een combi met een Bluetooth 2.0 stickje werkt het gewoon goed. Ik denk dat je instellingen verkeerd staan/stonden aangezien in het begin ook veel last had van lag, maar nadat ik de preciesie had opgevoerd, werd het veel beter.
ik heb van alles geprobeerd met instellingen, werd iets beter maar ik vond het niks, het voelt dat de pointer anders over het scherm beweegt dan dat je met je hand doet. kan aan mij liggen natuurlijk (gevoelig tiepje), collega vind het prima, maar toch een veelgenoemd euvel van deze muis dat ik niet in de bestaande reviews terugvond, vandaar beetje kort-door-de-bocht-review.