Antec New Solution NSK4480 Review
mijn eerste zelfbouw pc en dus kast was geen teleurstelling. na lezen van alle documentatie op internet van deze kast ben ik zeer tevreden met het resultaat. ik zocht vooral een stille kast. Enige minpuntje was dat de drivebay voor de 3,5 inch harde schijf slecht de brom van de schijf isoleert. Mijn samsung spinpoint was veel te hard te horen naar mijn idee. door de metalen lipjes waar hij op rustte weg te buigen en de schijf dus echt op te hangen in de keurig meegeleverde rubber ringen was de brom direct veel minder. de achterfan is mooi stil op de laagste stand en dat is voldoende om een normale intel processor (core duo 4500) op 30 graden te houden. ik ben nog niet aan het overklokken geslagen maar is zitten nog twee standen op de casefan....
Pluspunten
stil, compleet, stijlvol uiterlijk
Minpunten
drivebay slecht geisoleerd, casefan heeft voedigsplug en geen moboplug
Eindoordeel
de kast wordt zeer compleet geleverd en ook de voedingsventilator hoor je nauwelijks.
verder sluit ik me aan bij de andere review van deze kast.
Heb jij ook een Antec New Solution NSK4480?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
