Specificaties Tower, 3 interne + 5 externe bays - Bekijk alle specificaties

Antec New Solution NSK4480 Review

rfg322 13 februari 2008, 365 views

Antec New Solution NSK4480

Pluspunten

• stil, compleet, stijlvol uiterlijk

Minpunten

• drivebay slecht geisoleerd, casefan heeft voedigsplug en geen moboplug

Kwaliteit voeding Score: 5
mijn eerste zelfbouw pc en dus kast was geen teleurstelling. na lezen van alle documentatie op internet van deze kast ben ik zeer tevreden met het resultaat. ik zocht vooral een stille kast. Enige minpuntje was dat de drivebay voor de 3,5 inch harde schijf slecht de brom van de schijf isoleert. Mijn samsung spinpoint was veel te hard te horen naar mijn idee. door de metalen lipjes waar hij op rustte weg te buigen en de schijf dus echt op te hangen in de keurig meegeleverde rubber ringen was de brom direct veel minder. de achterfan is mooi stil op de laagste stand en dat is voldoende om een normale intel processor (core duo 4500) op 30 graden te houden. ik ben nog niet aan het overklokken geslagen maar is zitten nog twee standen op de casefan. alleen jammer dat hij niet direct via het moederbord is aan te sturen, mogelijk wel met een verloopstekker van voedingsplug naar moederbordplugje. De standenschakelaar voor de casefan zit ook in de kast dus zonder mod kun je er niet van buiten bij. Ik heb de schakelaar via een pci sleuf aan de achterkant gestoken zodat je er bij kunt zonder de kast te openen.
de kast wordt zeer compleet geleverd en ook de voedingsventilator hoor je nauwelijks.
verder sluit ik me aan bij de andere review van deze kast.

Heb jij ook een Antec New Solution NSK4480?

danke voor je kleine stukje info