Specificaties 1,5TB 3.5" HDD met USB 2.0 - Bekijk alle specificaties

Samsung G3 Station HX-DU015EC 1,5TB Zwart Review

Bestemmingsplan 13 september 2012, laatste update op 13 september 2012, 231 views

Samsung G3 Station HX-DU015EC 1,5TB Zwart

Pluspunten

• vrij stil
  • mooi vormgegeven
  • kan prima tegen een stootje. Ook wel tegen een heleboel stootjes.

Minpunten

• niet de snelste

Mobiliteit Score: 3
Dit is een uitstekende harde schijf die mijns inziens waar voor het geld geeft.

Ik heb deze harde schijf inmiddels iets langer dan een jaar in mijn bezit en heb er vooralsnog geen enkel probleem mee gehad. Ik heb hem meerdere keren laten vallen, hij heeft bekneld tussen een stoel en een bureau gezeten en heeft nog e.e.a. aan leed moeten ondervinden, maar hij werkt nog prima.

De harde schijf is helaas niet erg mobiel te noemen (is ook al wat ouder vergeleken met de meeste kleinere schijven), maar door het prima vormgegeven uiterlijk is het geen probleem om hem op het bureau te laten staan.

De snelheden zijn niet je-van-het te noemen, maar voor mij acceptabel. Mocht je echt snelheid willen, zoek dan gerust verder. Als je echter gewoon een schijf zoekt om back ups te maken, dan doet deze dat evengoed als menig ander.

Ik gebruik hem voornamelijk om films van te kijken, waarbij het zachte 'zoemende' geluid niet storend te noemen is. Ook hier geldt: er zijn stillere harde schijven, maar deze doet zijn werk prima.

Mocht je een simpele, grote harde schijf zoeken en deze voor een leuk prijsje op kunnen pikken, dan zou ik hem zeker niet laten liggen.

Heb jij ook een Samsung G3 Station HX-DU015EC 1,5TB Zwart?