JBL On Beat Zwart Review

Lawwie 12 september 2012, laatste update op 12 september 2012, 837 views

JBL On Beat Zwart

Pluspunten

• Aansluitmogelijkheden.
  • Goed geluid, ook op hoog volume.
  • Mooi design.
  • Afstandsbediening met vele mogelijkheden.

Minpunten

• Afstandsbediening werkt alleen wanneer op kleine afstand en recht erop gericht.
  • Bass bij hoger volume beetje slechter.

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 5
Deze dock afgelopen maandag in huis gehaald omdat ik altijd nog op zoek was naar een dock en deze in de aanbieding was bij de lokale saturn. Ik kon deze dock al langer van zien en heb vaker naar een dock gezocht en deze ook voorbij zien komen, vooral de aansluitingsmogelijkheden spraken mij aan.

Thuis aangekomen en meteen de ipad/iphone erop aangesloten en ik moet zeggen dat er heel goed geluid uitkomt. Afstandsbediening werkt wat minder, vooral op grotere afstand +- 5meter en alleen als je deze er recht op de voorkant richt.

Verder zeer tevreden over de dock en ook op hogere volumes geeft hij nog prachtig geluid alleen lijkt het alsof op hoger volume de bass een beetje slechter wordt, of dat kan aan de muziekkeuze liggen.

Heb jij ook een JBL On Beat Zwart?