Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) - Bekijk alle specificaties

Canon Pixma MP280 Review

proforma 12 september 2012, laatste update op 12 september 2012, 410 views

Canon Pixma MP280

Pluspunten

• prijs-kwaliteitverhouding
  • geleverd inclusief inkt (2x)

Minpunten

• usb-kabel ontbreekt (niet echt belangrijk, maar toch)

Scansnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 3
Afdruksnelheid Score: 3
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 4
Op zoek naar een betaalbare 3-in-1 kwam ik al snel dit apparaat tegen. Zeker omdat HP voor mij heeft afgedaan. Nooit meer een HP printer voor mij :'(

Wat mag je verwachten van een 3-in-1 van nog geen 35 euro?! Niet heel veel, toch? Toch ben ik blij verrast. Het apparaat ziet er netjes uit, de installatie is een eitje en hij doet alles wat hij zou moeten doen, en dat allemaal in een zeer redelijke kwaliteit.

Tot mijn verbazing is het ook nog mogelijk foto’s op 10x15 af te drukken, met en zonder witte rand. Ziet er prima uit.

Ik heb nog geen idee hoe lang de inkt meegaat en hoeveel nieuwe inkt kost, maar dat zien we wel. Anders koop ik tegen de tijd dat de inkt op is wel een nieuwe ;)

Heb jij ook een Canon Pixma MP280?

USB Kabels ontbreken tegenwoordig bij alle fabrikanten van printers. Kunnen ze er weer een kabel bij verkopen.
Dit doen ze meer omdat de fabrikanten er vanuit gaan dat de meeste mensen een "oude" printer hebben die gebruikt maakt van zo'n zelfde kabel.

[Reactie gewijzigd door psvbart op 12 september 2012 10:51]