Whirlpool WME18662A++DFCX Review

nlinzweden 11 september 2012, 872 views

Whirlpool WME18662A++DFCX

Pluspunten

• Zit er netjes uit.

Minpunten

• Draairichting deur is niet te wisselen in de twee exemplaren die (kort) in mijn keuken hebben gestaan.

Vorige week deze koelkast gekocht, met de intentie gebruik te maken van de mogelijkheid om de draairichting van de deur te kunnen wisselen. En dan blijkt dat de gaten waar de bouten in moeten geen schroefdraad hebben, en die bouten er met geen mogelijkheid in te krijgen zijn. Whirlpool kon een monteur laten komen, maar stelde voor om hem op te laten halen, en een nieuwe te bestellen. Gedaan, maar vanochtend bleek deze van het zelfde euvel voorzien te zijn. Ook retour. Geen Whirlpool meer.

Als je de draairichting niet wilt veranderen, is dit vast een prima koelkast. Hij zag er verder prima uit. De eerste had wel ook een klein barstje in een la, en we hadden het gevoel dat deze al eerder een keer terug was geweest. De deur van de tweede koelkast had ook een ander logo op de deur, hoewel ook hetzelfde (dit) type...

Heb jij ook een Whirlpool WME18662A++DFCX?

Dipje2, is dit geen review dan? Ik heb toch het product bekeken. Ik beoordeel inderdaad vooral op een aspect, maar die wel heel cruciaal is... als een gedeeltelijke review ongewenst is, haal ik hem wel weg...
wat wil je dan??

Benchmarks??