Specificaties 80GB 3.5" HDD (ATA) - Bekijk alle specificaties

WD Blue WD800JB, 80GB Review

bredend 23 april 2005, laatste update op 18 februari 2010, 269 views

WD Blue WD800JB, 80GB

Pluspunten

• stil
  • weinig warmte

Minpunten

• geen

Ik heb deze schijf sinds november van het vorige jaar in gebruik als vervanging van mijn Maxtor 40GB schijf. Deze begon steeds meer herrie en warmte te maken en die gebuik ik nu als backup schijf in een externe behuizing.
De Western Digital WD800JB is een zeer degelijke schijf die precies doet wat hij moet doen. Zeer geschikt voor als je meerdere schijven wil gebruiken zodat je niet veel herrie en hitte gaat krijgen.

Wat wel jammer is aan veel schijven is dat de zijkanten en bovenkant niet helemaal plat zijn zodat je er niet erg gemakkelijk koeling tegenaan kan plaatsen.

Heb jij ook een WD Blue WD800JB, 80GB?