Thecus N5550 Diskless Review

joe_83Newbie 10 september 2012, 645 views

Thecus N5550 Diskless

Pluspunten

• Heel uitgebreide gamma aan verschillende bijkomende modules
  • Gemakkelijk op te stellen en toegankelijk van overal
  • Snelheid is heel goed
  • Media server capaciteiten
  • Toegankelijk met IPhone en Android

Minpunten

• Tot nu toe geen negatieve eigenschappen opgemerkt (na ongeveer 1 maand gebruik)

Kwaliteit voeding Score: 5
Ik heb deze NAS gekocht bij IBOOD en ik moet zeggen dat ik wel heel tevreden ben van dit product. De installatie verliep vlekkeloos en de module's die er bij kan installeren (Twonky media server) maakt de NAS nog functioneler op een groter gebied.

Ik gebruik hem nu ook als media server en ik kan vanaf mijn tv alles afspelen wat ik maar wil. De perfecte oplossing als je met veel apperaten op een netwerk zit. Mijn hele familie kan aan de NAS en iedereen kan alles afspelen wat ze willen.

De mogelijkheden om de Nas uit te breiden als FTP server of als web server zijn zeer krachtig. Ook kan je de NAS instellen om automatisch af te staan s'nachts of tijdens uren wanneer je ze niet nodig hebt om energie consumptie te optimaliseren.

Heb jij ook een Thecus N5550 Diskless?

Hehehe hier ga je die laptop niet mee winnen ;)
Haha :D maakt ook niet uit, het is gewoon een toffe nas en dat mag gezegd worden :)
Ik denk dat het forum dan beter geschikt is....dit is de _review_ sectie...