Bekijk alle uitvoeringen
Specificaties 12,2MP, HD filmen, 5x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Nikon Coolpix S5100 Zwart Review

Nimmegeers 5 september 2012, laatste update op 5 september 2012, 156 views

Nikon Coolpix S5100 Zwart

Pluspunten

• Klein genoeg om in je broekzak te steken.
  • Goede kwaliteit om foto's op reis of andere gelegenheden mee te maken.

Minpunten

• Afsluiting onderaan van batterij/sd kaart slot gaat iets te makkelijk open.

Uitbreidbaarheid Score: 3
Batterijduur Score: 5
Snelheid en automatiek Score: 3
Ik heb deze camera net voor ik op reis ging gekocht omdat ik nog een veel oudere had en die voldeed niet meer aan mijn eisen.

In de winkel werden mij 2 exemplaren aangeboden en ik heb deze gekozen omdat hij er het handigste uit zag om op zak te hebben. Letterlijk, op zak. Mijn vorige was veel te lomp daarvoor en deze is ideaal om in je broekzak te steken.
Dit was mijn belangrijkste eis aangezien ik deze ook meeneem naar festivals.

Het enige nadeel is dat af en toe het klepje van de afsluiting van het batterij/sd kaart slot nogal makkelijk open gaat.

De batterij is ook best fantastisch, ik heb hem slechts één maal moeten opladen tijdens 8 dagen op vakantie.

De kwaliteit van de foto's is vrij standaard maar voldoende als het enkel is om gewoon foto's van gelegenheden en dergelijke te maken. Ik vroeg in de winkel dan ook een standaard camera.

Heb jij ook een Nikon Coolpix S5100 Zwart?