Maxtor DiamondMax Plus 9 80GB , 80GB Review

TheGhost 23 april 2005, 251 views

Maxtor DiamondMax Plus 9 80GB , 80GB

Pluspunten

• Goede snelheid

Minpunten

• Geluidsproductie

Ondanks veel positieve bericht over Maxtor's DiamondMax 9 Serie en Maxtor's schijven in het algemeen kan ik helaas niet zo positief over Maxtor zijn. Mijn schijf hield er na 1 jaar mee op met SMART errors en Bad Sectors. Al met al heeft de schijf ongeveer 1 jaar in mijn systeem gedraait. Ik was (gelukkig) al opzoek naar een andere schijf in verband met de hoge geluidsproductie die de schijf in mijn ChiefTec Dragen FullServer Tower had. Bij flinke kopieer acties kon ik de schijf duidelijk horen ratelen. Ondanks die 2 negatieve punten was ik wel tevreden over de snelheid en de relatief lage warmte productie van de schijf. Maar eigenlijk is dat het enige pluspunt wat ik kan bedenken. Inmiddels is de schijf vervangen door een Western Digital Raptor SATA van 75Gb.

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax Plus 9 80GB , 80GB?