Specificaties 4,65" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Nexus i9250 Titanium Review

Lectere 2 september 2012, laatste update op 2 september 2012, 765 views

Samsung Galaxy Nexus i9250 Titanium

Pluspunten

• Geen bloatware
  • Stock Android zonder schil
  • Altijd voorop lopen met officele Android updates
  • Super telefoon helemaal kompleet
  • Nu zeer scherpe prijs

Minpunten

• 'slechts' 5 megapixel camera
  • geen SD slot...

Sinds het uitkomen van dit toestel (dec 2011) heb ik hem. Omdat ik software maakt voor Android, wou ik d'r als de kippen bij zijn om het eerste toestel met Android 4.0 te testen met mijn software.

Verder heb ik een gruwelijke hekel aan bloatware.Vandaar voor mij vanilla Android!

Eind 2011 moest je nog 500-600 euro neerleggen voor dit toestel, maar ik zag vandaag dat dit toestel nu 300 euro is. En eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen 500 euro aan een Galaxy S3 uitgeven waar niet eens Android 4.1 op staat. En dus ook de bloatware en de schil voor lief nemen.

Ik heb het toestel een keer laten vallen, en op ebay een nieuw plastic huisje gekocht voor 15 euro, deze zat d'r met 10 minuten op, en hij is weer als nieuw.

Ik gebruik en heb ook de officele desktop dock, die maakt een mooie wekker van je telefoon en hij word gelijk opgeladen.

Dit toestel is wat mij betreft de beste 'bang for the buck'. D'r zit een dual core in, loopt dus prima mee. Scherm heeft prima resolutie, en is van alle moderne opties voorzien. Als ik nu 500 euro aan een telefoon mocht uitgeven zou ik de Galaxy S3 laten liggen en een Galaxy Nexus halen en lekker 200 euro over houden.

Tuurlijk zal de S3 met allemaal benchmarks sneller zijn dan de nexus, veel van mijn collega's hebben een S3, ik heb d'r zelf ook een gehad, maar 'in the real word' haal ik echt mijn schouders op bij een quad core...

Heb jij ook een Samsung Galaxy Nexus i9250 Titanium?

Als minpunt 5 Megapixel camera....?
Dat is gewoon ruim voldoende lijkt mij 2560 x 1920
Ben ik de enige die er last van heeft dat hij af en toe hapert, vastloopt, opnieuw opstart en heet wordt??