Asus N76VZ-V2G-T1035V Review

Bpje 31 augustus 2012, laatste update op 18 mei 2015, 90 views

Asus N76VZ-V2G-T1035V

[UPDATE]

Pluspunten

• Mooi degelijk gebouwd
  • Snel genoeg
  • Lekker veel opslag normaal 2tb ik heb nu 1tb + 256 gb SSD
  • Alles goed bereikbaar en eenvoudig te vervangen

Minpunten

• Geluid, de laptop is niet geruisloos, je hoort wel degelijk de iets draaien fan of harddisk
  • Volgens de spec op de asus website is het max geheugen 8GB dit is niet waar, ik heb hem geupgrade tot 16gb
  • Veel last van vette vingers

Deze laptop net 2 dagen in huis maar er zijn een paar kleine dingetjes die me opvallen.

~[UPDATE 1]
Na 1,5jr gebruik was de accu stuk vervangen kost ongeveer 35 euro
De RJ45 connector is verbogen en latig nu te gebruiken
Plastic om het scherm rechter boven is gescheurd, is niet gevallen oid, geen idee hoe het komt.

Zins kort een 27" monitor aangesloten 2560x1440, via een hdmi naar dual-dvi door middel van een verloopstekker.

~[UPDATE 2]
Bijna 3jr laptop doet het nog steeds prima, overgestapt op Windows 8.1 en de ssd vervangen door een Samsung. Scheur in het scherm is ondertussen door en met wat lijm en plakband gefixed. Hij moet nog 1,5 jaar mee, zie momenteel geen reden waarom hij dat niet gaat halen.

Hij wordt intensief gebruikt gemiddeld meer dan 9u per dag en voor werk en vermaak.

Heb jij ook een Asus N76VZ-V2G-T1035V?