Specificaties 2.0-kanaals met 45W versterker - Bekijk alle specificaties

Denon PMA-510AE Review

Jk_W 14 augustus 2012, laatste update op 14 augustus 2012, 1.252 views

Denon PMA-510AE

Pluspunten

• Mooi design
  • Goed geluid
  • Lage prijs

Minpunten

• Slechts 2 speakers
  • Alleen analoge ingang

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik hou altijd van 'less is more' en dat is wat deze versterker geeft. Het is een stereo (2.0) versterker dus slechts 2 luidsprekers en geen subwoofer. Ik luister persoonlijk liever naar goede muziek en films n stereo dan naar muziek of films in 5.1 of 7.1. Deze versterker heeft ook geen optical in; slechts RCA.

De versterker doet perfect wat hij moet doen. Het geluid van mijn mediacenter versterken en doorsturen naar mijn luidsprekers. Het geluid is mooi en helder en stille momenten in de muziek zijn ook echt stil. Ik luister veel jazz en de tonen komen goed uit over deze versterker. Met lage (dance/pop) heeft hij echter ook geen probleem en deze klinken, ook op hoog volume, goed.

Het design van de versterker is goed en het geborsteld zwarte aluminium met een mimimum aan knoppen of poespas bevalt me enorm. Al met al zou ik zeggen dat dit een perfecte versterker is voor iedereen die in zijn woonkamer lekker naar muziek wil luisteren, maar dat hij de features mist om de ideale oplossing te zijn voor de HTPC fan die veel luidsprekers, video-ingang, schermpjes en dergelijke wil.

Heb jij ook een Denon PMA-510AE?