ICIDU Tablet Stylus Pen Review

hagelslagje 13 augustus 2012, laatste update op 13 augustus 2012, 1.469 views

ICIDU Tablet Stylus Pen

Pluspunten

• goed tekenen, reservetips, stevig, houd goed vast, gaat lang mee, brede punt, goed schrijven

Minpunten

• slap schuifje voor aan je hoes bijvoorbeeld

Voorheen bestelde ik de goedkopere styluspennen uit het buitenland. Ik gebruik het pennetje intensief en deze waren na een paar weken stuk (de zachte punt).

Toen besloten deze te kopen voor 10 euro en wat een verschil met de voorgaande pennetjes. Het tekenen met de pen ging veel beter! Ik heb m inmiddels een paar maanden met intensief gebruik en nog maar 1 x de zachte punt hoeven te vervangen die misschien nog wel langer meekon. Verder is de punt ook groter dan de eerdere pennetjes die ik gebruikt heb en dit tekent/ schrijft ook een stuk beter.

Het enige minpunt is het schuifje waarmee je m ergens aan vast kan maken, dit is heel slap en is bij mij helaas ook afgebroken, maar dat is dan ook het enige minpunt voor mij, misschien dat hij wat groot is maar dat ligt ook wel prettig in de hand.

Heb jij ook een ICIDU Tablet Stylus Pen?

Kan de stylus ook gebruikt worden op capacitieve tablets?
Ik zoek er zelf een voor mijn Ramos W17 pro dus vandaar ;)
Deze pen is bedoeld om te gebruiken op capacitieve schermen.