Specificaties GF 8600 GT (540MHz), 256MB GDDR3 - Bekijk alle specificaties

Asus EN8600GT SILENT/HTDP/256M Review

laurencevde 11 februari 2008, 1.714 views

Asus EN8600GT SILENT/HTDP/256M

Pluspunten

• Passieve koeling.
  • Goede linux-ondersteuning.
  • Prachtige prijs-kwaliteitsverhouding.

Minpunten

• Je kunt er een eitje op bakken.

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Hij wordt best warm. 76C in KDE4 met openGL Kwin, 85C na 3dmark03 run. Dit vind ik echter nog net acceptabel.
Ik draai gentoo linux, nu 64-bit, en deze kaart heeft me nog geen enkele problemen gegeven. Ik draai dual-screen, speel video's af, gebruik kde4's opengl-wm, en heb net 3dmark03 gedraait(8413 punten, nieuwere versies draaien niet (goed) onder linux). Allemaal zonder problemen, en met goede snelheid. NVidia's linux-ondersteuning is gewoon goed.
De snelheid echt testen moet ik nog doen, maar volgens Futuremark (http://core.tweakers.net/...nchmarks-aan-prijzen.html) heeft de 8600gt de beste prijs-kwaliteits-verhouding, dus dat zal wel goed zitten.
Ik heb deze kaart net, dus deze review gaat vanzelf wel langer worden als ik er wat meer ervaring mee heb.

Heb jij ook een Asus EN8600GT SILENT/HTDP/256M?

Beetje kort en erg weinig info. Misschien ook wat foto''s?
eehhh waar is die review eigenlijk ????
Ik heb ook de 8600 GT en draai Ubuntu. Echter tijdens de opstart valt het beeld een hele tijd weg. Na een tijdje verschijnt het beeld weer en kan ik inloggen. Heel irritant is dat...
Mijn 2e monitor geeft, itt mijn vorige kaarten, waarbij het beeld gekloond was, geen beeld totdat X geladen is, en de nvidia-drivers aan de gang kunnen.
Ik zou dus zeggen: plant je monitor eens op de andere aansluiting.
Je kan ook iets anders proberen dan een benchmark uit 2003? :?

''Het draait goed''. Ja, duh 8)7

Wat hebben mensen hier nu precies aan volgens jou?
het werkt met linux.... dat lijkt me de conclusie
haha, dat eitje gaat denk ik niet lukken, er zit geen bakplaat op :p
en mischien is het een idee om de volgende een active koeling te nemen :+
een goede airflow in je kast doet ook het ook goed met passieve koeling :)
Dit is niet echt een review toch?...
dank je voor je stukje info