Specificaties Rad. HD6850 (775MHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Sapphire HD 6850 2GB GDDR5 Review

erwinbodemann 9 augustus 2012, laatste update op 9 augustus 2012, 542 views

Sapphire HD 6850 2GB GDDR5

Pluspunten

• goedkoop,
  • zeer goed overklokbaar

Minpunten

• driverproblemen,

Drivers en compatibiliteit Score: 2
het is op zich een goede kaart, maar had problemen met mijn
driver geprobeerd te updaten via de cd, kreeg heel raar beeld dus ging mis. toen heb ik nieuwere drivers van de sapphire site gehaald en het werkte perfect.
overklokken ging prima, zonder voltage tweak staat hij nu op 950mhz core en 1150 memory.
koeling is voldoende 85C en heb niet zon geweldige kast.
dirt 3 op full hd en alles op extreme doet hij 40fps.
op de driverproblemen na,, goede prestaties.
ben tevreden voor de prijs.

Heb jij ook een Sapphire HD 6850 2GB GDDR5?

Rare rand bij hdmi is in te stellen via catalist control center..
Zeer normaal verschijnsel.
ok bedankt, heb gezocht maar kon het niet zo snel vinden.
zit nu ook goed in me dvi dus;)
Catalyst --> Mijn digitale beeldschermen --> Opties schermgrootte.

Voila het werkt!
Ik heb bij mijn 6850 (wel van XFX) hetzelfde probleem met de randen, is een algemeen 6000 serie verwacht ik. Verder wel een leuke review :), beetje kort maar wel krachtig
werkt het wel op dvi normaal? ja niet zo veel toe te voegen voor de rest, maar zou hem wel eens willen vergelijken met een 1gb versie
klopt, maar dan is mijn beeld ook geen echt hd. of ik moet hem zo ver inzoomen dat mijn randen te ver uitsteken zeg maar. kan het verder echt niet instellen. maar op dvi werkt het perfect hoor ;)