Canon IXUS 230HS Zilver Review

vinnie8690 9 augustus 2012, 480 views

Canon IXUS 230HS Zilver

Pluspunten

• Degelijk, niet te veel knoppen, mooi beeldscherm, goede foto's - ook bij weinig licht.

Minpunten

• Camera blijft niet stevig op z'n korte zijde staan.

Snelheid en automatiek Score: 4
Batterijduur Score: 3
Ik heb deze compact camera aangeschaft. Mijn wens was om een camera te kopen voor een bedrag minder dan 200 euro. Die goed genoeg was om foto's met kunstlicht te maken. Waarvan het zoombereik niet uber goed hoeft te zijn. De camera moet in mijn broekzak kunnen om zo gemakkelijk mee te nemen. Niet te veel snufjes erop en eraan gewoon klikken en een mooie foto maken voor een leuke herinnering.

Een soortgelijk model van Sony werd mij ook aangeboden. Een DSC-WX model. Nu heb ik een slechte ervaring met een compact camera van Sony, dit wil niet zeggen dat het product niet goed is maar voor mij deed het even twee keer overwegen. Toch heb ik gekozen voor de Canon camera omdat ik daar meer degelijkheid in kon vinden.

Wat blijkt? De kwaliteit is echt super. Ik ben zeer tevreden.

Heb jij ook een Canon IXUS 230HS Zilver?