Canon PowerShot G3 Review

CyberThijs 23 april 2005, 144 views

Canon PowerShot G3

Pluspunten

• Scherpe en natuurlijk ogende foto's
  • Duidelijke menustructuur

Minpunten

• Donkere foto's binnenshuis

Snelheid en automatiek Score: 4
Batterijduur Score: 5
Ik heb deze camera al bijna 2 jaar nu, en ben er tevreden van. De foto's zijn scherp en vind ik zeer natuurlijk ogend. De camera heeft verschillende presets die goed werken (er zijn ook 2 zelf-definieerbare presets, wat héél handig is)
Als je de camera voor het eerst in je handen krijgt is het even wennen aan de vele knopjes, maar eens je weet wat waar zit werkt dit zeer handig, je hebt namelijk geen 100 submenu's als je een instelling wil aanpassen..
Een nadeel van de camera is wel dat de flits binnenshuis onvoldoende werkt waardoor de foto's te donker zijn...
Je kan er ook filmjes mee maken, maar de kwaliteit daarvan is ondermaats. De film-functie is meer een gadget dan een bruikbare functie..
Ik vind het een prima koop en een semiamateur-fotograaf vind er zeker z'n gading in..

Heb jij ook een Canon PowerShot G3?