ASRock 890GM PRO3 Review

alexbeumer 5 augustus 2012, laatste update op 5 augustus 2012, 243 views

ASRock 890GM PRO3

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit en superbetrouwbaar en compleet geleverd.

Minpunten

• Nog niet ontdekt.

Layout Score: 4
De fabrikant heeft me echt enorm verbaasd als het gaat om support. Ik heb dit moederbord al een aantal jaar en ik breidde hem uit met een ssd, systeem hield er mee op.

Let wel dit moederbord kost een appel en een ei. Ik heb het al een tijdje en toch een support formulier ingevuld. Word ik gewoon gebeld en die man neemt rustig 10 min. de tijd om met mij het probleem door te spreken. Beste oplossing aangeboden en dat werkte ook nog. Hij vroeg ook of ik dit wilde laten weten aan hem door te replyen op de mail.

Werk zelf in een service gerelateerde branch en ik was blij verrast. Asrock heeft dan ook in het vervolg mijn voorkeur! En het mobo'tje pruttelt lekker verder zonder hdd...

Mis eigenlijk net als een shop review een fabrikant review. Daar hoort dit nog meer bij. :)

• ocz agility 3 60
  • antec fusion remote zwart
  • 4 gb ddr 3
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een ASRock 890GM PRO3?