Steelseries Qck Review

theemstra 6 augustus 2012, 957 views

Steelseries Qck

Pluspunten

• Absoluut niet duur
  • Muist fijn
  • Niet te hoog
  • Voelt goed aan (materiaal is fijn)
  • Glijdt niet zomaar weg

Minpunten

• Nog geen gevonden

Heb deze muismat gisteren gekocht, prijs viel me enorm mee en na anderhalve dag gemuisd te hebben op deze mat is het tijd voor een T-Net Review!

Ik muis heel wat af en heb daarom ook al heel wat muismatten versleten, ik kocht steeds voor 3 á 4 euro een muismat bij de MediaMarkt, maar die hielden het slechts 2,5 maand uit, beetje sneu geld. Toen ik door de MM liep gisteren zag ik deze liggen en hij was het perfecte formaat, wat ik zocht.
Na anderhalve dag muizen kan ik het volgende zeggen.

Aparte verpakking

Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een muismat gekocht die opgerold in zn verpakking zat. Natuurlijk niet een slecht idee, want het scheelt opbergruimte lijkt mij.
De verpakking zelf is gemaakt van dun karton en was gemakkelijk open te krijgen.

Waar voor je geld?

Ik vind van wel, vandaar ook mijn positieve beoordeling. De mat muist enorm fijn, bij een goedkopere muismat zouden de hoekjes bij mij na 1 of 2 dagen al los gaan, dat is hier niet het geval. Het enige waar ik dacht mij aan te zou ergeren is het logo, waar mijn lasermuis misschien niet mee om zou kunnen gaan, maar dat valt mee, want de laser komt daar niet, aangezien de muis groter is (dus enkel de zijkant komt over het logo heen).
Ik vind het ook een mooi logo, lekker simpel.
De mat glijdt niet zomaar weg, daar ben ik blij mee, want met voorgaande muismatten was dat vaak wel het geval. Deze moet je echt oppakken om hem te verplaatsen.

• Logitech Performance MX
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Steelseries Qck?

Zelf gebruik ik nooit een muismat maar muis rechtstreeks op de tafel of op het bureau. Wel een mooie review! Dat hij niet zomaar verschuift ligt waarschijnlijk aan het feit dat de onderkant van de mat van rubber of iets dergelijks gebouwd is.
Klopt, maar ik vind het heel naar dat die goedkope altijd wegglijden.

Als ik met mijn muis rechtstreeks op het bureau zou muizen houdt hij het nóg korter vol, ik heb al zovaak een nieuwe muis van de logitech garantie gekregen, maar ik vind het gewoon ernstig dat ze zó snel stuk gaan.... Ik gebruik een Logitech Performance MX, deze heeft het tot nu het langst vol gehouden (nu 1,5 jaar schat ik).