Specificaties Full HD met 21x opt. zoom - Bekijk alle specificaties

Panasonic HC-V700 Zwart Review

Garret1410 30 juli 2012, laatste update op 30 juli 2012, 937 views

Panasonic HC-V700 Zwart

Pluspunten

• 28mm groothoek
  • 46x zoom
  • 1080 50p opname
  • zeer goede beeld stabilisatie
  • lage prijs
  • erg compact en mooi design. het voelt best wel goed aan tov concurrentie in die prijsklasse.
  • goed beeldscherm, ook bij zonlicht.

Minpunten

• batterij gaat niet zo lang mee
  • Focus bij telemacro shots gaat niet zo goed. Er is een speciale stand voor maar dan moet je door het menu heen wat niet echt snel gaat.

Beeldweergave Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 4
Design & bouwkwaliteit Score: 4
Even een korte beschrijving:

Heb de camera een weekje gebruikt icm een Canon M506 en ik moet zeggen dat het een hele goede camera is.
Mijn oudere Sony SR11, die mij 1000,- heeft gekost maakt zeker geen betere opnames, alleen qua bouwkwaliteit, features en beeldscherm is de SR11 superieur.

De V700 blinkt uit op de volgende punten:

- 28mm groothoek
- 46x zoom
- 1080 50p opname
- zeer goede beeld stabilisatie
- lage prijs
- erg compact en mooi design. het voelt best wel goed aan tov concurrentie in die prijsklasse.
- goed beeldscherm, ook bij zonlicht.

Minpunten:

- batterij gaat niet zo lang mee
- Focus bij telemacro shots gaat niet zo goed. Er is een speciale stand voor maar dan moet je door het menu heen wat niet echt snel gaat. De Canon doet het hier veel beter. Auto-focus van de M506 is erg goed.

Ten opzichte van de Canon heeft de V700 toch wat min punten en dat is voornamelijk het filmen bij minder licht. De Canon is echt superieur wat betreft low light filmen. Ten opzichte van de concurrentie en in deze prijsklasse doet hij het wel goed bij weinig licht. Mijn SR11 doet het echt niet beter dan de V700 in dit opzicht.

Qua geluidopname is hij iets beter dan de Canon maar daardoor wel meer wind ruis. Over het algemeen is het oke maar niet bijzonder.

Beeldkwaliteit bij normaal licht is erg goed. Beeld is erg scherp en kleuren zijn realistich.

Voor de rest is het een hele goede camera voor het geld. Het zal geen miskoop zijn als je deze camera koopt.

Heb jij ook een Panasonic HC-V700 Zwart?